سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نیکویی پرسش، نیمی از دانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

ساعت شلوغی

بسم رّ الشّهدا و صدّیقین

 

آغاز وبلاگ آزاد را به شما تبریک می گویم.

 

 

 

یا الله

 

 

از خداوند قدرت خواستم سختی ها را به سویم روانه ساخت تا مرا قوی سازد.از او خرد خواستم به من مشکلات را داد تا آنها را عاقلانه حل کنم. از او موفقیت خواستم به من عقل و قوت داد تا کار کنم و موفقیت را خود به دست آورم. از او شجاعت خواستم مرا با خطر مواجه ساخت تا بر آن غلبه کنم و شهامت را بیاموزم. از او عشق خواستم به من رنجدیدگان را نشان داد تا یاریشان کنم و طعم محبت ورزیدن را بچشم. از او کمک خواستم به من فرصت ها را داد تا از آنها استفاده کنم.به من چیزهایی را که میخواستم نداد بلکه چیزهایی را که به آن نیاز داشتم به من بخشید... باشد که خداوند شما را برکت داده و شادی وصف ناپذیری را در دلهایتان جای دهد نه تنها در جهانی که خواهد آمد بلکه حتی در این دنیا... باشد که هر جا میروید همواره راهتان روشن و پرنور باشد...و خداوند به تاریکی بگوید که به فرمان شما بگریزد...باشد که خواسته های دلتان برآورده شود و در هر کاری که میکنید طعم صلح و آرامش را بچشید...باشد که نیکی و لطف و رحمت به سویتان روانه شده و صاحب حکمت شوید و به یاری پرودگار هر روز شکوفاتر و بالنده تر شوی

 

 

 

 

 




محمد سغید اشرف خراسانی ::: شنبه 85/7/15::: ساعت 9:19 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :1859
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
محمد سغید اشرف خراسانی
دانش آموز سال سوم رشته کامپیوتر
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<